Oosterse wokstukjes - de test

We hebben dus al de Fijngehakt en de Spekreepjes gehad. En die bevielen goed. Tijd voor de volgende: de Oosterse Wokstukjes.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden. Oosterse Wokstukjes in ketjapsaus of een soort van Foe Yong Hai met de Oosterse Wokstukjes. Eén voordeel: ik ga die in mijn eentje proeven, dus ik kan er voor kiezen om  beide recepten te proberen. Ik denk dat ik dat ook ga doen.

Aangezien ik weer een voorraadje restjes rijst in mijn vriezer heb, ga ik in ieder geval een simpele nasi maken. Dit vanwege het budget, maar ook omdat deze nasi het bijgerecht van de wokstukjes ketjap en de foe yong hai zal worden. Geen gevulde nasi dit keer dus. En waarom ik die wokstukjes dan niet in de nasi gooi? Dat is te simpel en ik houd van een uitdaging..

Wat denken jullie? Gaat het smaken? En nog tips voor deze recepten? Ik heb natuurlijk mijn standaard receptjes, maar sta altijd open voor nieuwe dingen en smaken.

Wish me luck!

Reacties